شیداشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

شیدا همه زندگی مامان و بابا ...

شیدا جونم تایپ کرده ...

1391/2/6 10:59
نویسنده : مامان و بابا
1,113 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم :

این مطالب زیر رو شما تایپ کردی . همراه با تایپ

 کردنت حرف هم می زدی ...

چی میگفتی و چی می نوشتی ؟! ... الله اعلم ...

من بهت افتخار میکنم ، بابایی هم همینطور .

دوستت داریم عزیزم .

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com"  تایپ شیدا عسلی  " بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 

 

٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠          ررررررررررررررر                 

پ

ط

   ززززززززززززززطط٣٢٧طز٦ف٦٦٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧٧لل سش٢یثرذ زپ.ز٨ع٦د

 

 

فدای تایپ کردنت بشم عروسکم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه شبنم
5 اردیبهشت 91 11:50
والا نمیدونم چی بگم سعی میکنم هنگ نکنم نمونه خط رو فرستادم به واحد تشخیص خط تا الان تنها چیزی که فهمیدن اینه که دو خط آخر مربوط به نمره پلاک ماشین آینده ای شیداست، همکاران سخت در حال تلاش برای درک این نوشته ها هستند
مامانی درسا
8 اردیبهشت 91 3:36
قربون اون دستای کوجولوش برم که از حالا وبلاگ نویسی رو دوس داره . مامانی خیلی خوشحالم که دخترم و دخترت تو یه روز به دنیا اومدن .... با اجازه لینکت میکنم دوست من . دختری گلتو ببوس