شیداشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

شیدا همه زندگی مامان و بابا ...

شیدا جون به خونه خوش اومدی

1390/12/17 16:42
نویسنده : مامان و بابا
1,068 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم :

فردای تولدت بود و ما باید مرخص میشدیم .

بابا اومد دنبالمون ...

niniweblog.com

باباجون دنبال کارهای ترخیص بود که ما رو به خونه ببره...یادمه که بابایی صبح که اومده بود بیمارستان میگفت شب خوابش نمی برده...خیلی خوشحال بوده.

یه عکس برات میذارم که احساس شیرین لمس دستات رو تو دست بابایی درک کنی...

                                          kj

لطیف مثل برگ گل ...

خلاصه ما ترخیص شدیم.

niniweblog.com

اومدیم خونه.

                                niniweblog.com

من و بابا شب قبل از تولدت حسابی به خونه رسیده بودیم ...

niniweblog.com         niniweblog.com

niniweblog.com             niniweblog.com

 

راستی فرداش که تو به دنیا اومدی عید سعید فطر بود.خدا تو رو به ما عیدی داد.

niniweblog.com

 وقتی ٣ تایی وارد خونه شدیم من و بابا خیلی خوشحال بودیم که جمع ما ٣ نفره شده بود.

خونه حال و هوای خوبی داشت .

هنوز هوا گرم بود ، بالاخره شهریور بود دیگه ...

niniweblog.com

به خاطر اینکه عشقمون سرما نخوره از خیر کولر هم گذشتیم...

فداکاری هامون شروع شده بود.

ای باباااااااااا   از خود راضی

دیگه اینه دیگه .........

دنیامون مهم تر از ما شده بود.

اگه اینارو میگم ، به خاطر اینه که عمق علاقمون رو درک کنی ...

niniweblog.com

هر چند تا صاحب فرزند نشی نمی تونی...اما یه ذره هم کافیه.

بگذریم...

ا ساعت بعد از ورود به خونه بابایی تو روی سینه اش گذاشت و خوابید...

یه عکس هم از این لحظه برات دارم که بذارم ...

                                                dfd

من سعی کردم از تمام لحظه های جالب برات عکس بگیرم.

niniweblog.com

خیلی دوست داریم.

                           niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)