شیداشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

شیدا همه زندگی مامان و بابا ...

شیدا و کیک پزی ...

1391/11/5 10:35
نویسنده : مامان و بابا
1,075 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهار من :

امروز اومدم تا راجع به کبک پختن برات بنویسم ...

امروز 5 بهمن ماهه 1391 هست که دارم این پست رو مینویسم ...

دیروز ، من داشتم نون شیرمال درست می کردم

و شما  به دست و پای من می پیچیدی و با شیرین زبونی

می خواستی تا من بغلت کنم و دوست داشی به

کارهای من مشرف باشی و با تسلط تماشا کنی ...

یکی دو بار که کارم سبک شد بغلت کردم و ازت خواستم

تا بری کارتون تماشا کنی تا من کارم تموم شه و بیام

پیشت ... شما هم می رفتی ولی زود برمیگشتی

و باشیرین زبونی که تازه تازه داری رو می کنی من

رو به زانو در میاوردی و میگفتی مامانی ...

یا این که جلوی من می ایستادی و سرت رو خم می کردی

و با لطافت می گفتی عزیزم ...

فکر کن ...

من دیگه نمیتونستم رو پاهام بایستم ...

آخرش مجبور شدم که سینی فر رو بیارم پایین

و بشینم پیشت ... اما دیدم دلت میخواد روی نون ها

تو زرده تخم مرغ بمالی و از قبل نیتی داشتی ...

خلاصه ...

قلم مو رو دادم دستت تا انجام بدی ...

وای من فدای اون قلم مو کشیدنت بشم ...

 انقدر آروم و با سلیقه قلم مو رو روی نون ها می کشیدی ...

بهت حس خوبی میداد ..

مامانی من دلم نمی خواد مثل بعضی از مادر ها سخت گیری

کنم و تو رو از این لذت ها منع کنم ...

دوست دارم بعضی کارها که خطری نداره رو بهت 

اجازه بدم تا انجام بدی ...

یه همچین مامانی هستم من ..

 

من همیشه سعی می کنم باهات صحبت کنم

و دلیل کارها رو برات توضیح بدم ..

بابایی هم همینطور ...

همین باعث شده تا تو موقعی که حرفی رو داریم

بهت میگیم گوش کنی و راجع بهش فکر کنی ...

فدای تو بشم من ...

راستی اون نون شیرمال ها بهترین و خوشمزه ترین 

نون شیرمال دنیا شده بود ...

چون شیدا عسلی توی پختش دست داشت ...

اینم چند تا عکس قشنگ ازشما در حین کمک به مامانی ...

 

عکس تا بعد از ظهر آپ میکنم الان نشد ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله حمیده
21 بهمن 91 8:43
سلام مامان شیدا روز خوش این چندمین دفعه است که می یام که عکسهاشو ببینم ولی عکسهای شیرینی پزی شو نزاشتی می دونم بچه داری سخته راستی من هم درسم بالاخره تمام شد شادکام و بهاری باشی
مامان یاسمن و محمد پارسا
23 اسفند 91 9:29
سلام مامانی پس کو عکسای نازی خانم
مامانی درسا
10 فروردین 92 3:46
عزیزم شیدا و مامان جونش خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این ایام آغازین سال جدید عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. سال نو مبارک
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 فروردین 92 14:19
عزیزم چرا نیستید پس کجایید
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 اردیبهشت 92 8:36
مادر، کانون عاطفه و مهر است و ظرفیت و شکیب کمتری برای تحمل ناگواری ها دارد، لطافت طبعش و ضعف طبیعی او از یک سو، و ناتوانی های فرساینده ای که از به دنیا آوردن فرزند و دیگر رنج ها در او پدید آمده است از سوی دیگر، او را به شدت ناتوان می کند. بی شک او شایسته تکریم، نوازش، عطوفت و خدمت است.عزیزم روزت مبارک …………………………………………………….
مامانی درسا
22 خرداد 92 2:39
جونم خواهری دخترم کجایی مامانش خبر سلامتی تون رو بهم بدین


سلام مامانی درسا . خدارو شکر خوبیم . نگران نباش ... مرسی که بهمون سر زدی .... بازم به دیدنتون میام .
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 تیر 92 16:10
مامانی کجایید چرا دیگه پست نمی زارید


سلام به روی ماهتون من دوباره برگشتم ... منتظر عکسهای شیدا جون باشید ...
ستایش کوچولو
25 تیر 92 17:43
به به به این مادر نمونهموش بخوره ششیدا کوچولورو خیلی نازه. باافتخار لینکتون کردم اگ دوس داشتید بلینکید


مرسی . لینک شدید .