شیداشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

شیدا همه زندگی مامان و بابا ...

رقابت مامانی و شیدا جونی سر وبلاگ نویسی ...

1391/4/14 14:32
نویسنده : مامان و بابا
1,257 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کمپوت گیلاسم :

شما انقدری بزرگ شدی که وقتی مامانی

وبلاگنویسی میکنه از سرو کولش بالا میری.

 

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

 

امون نمیدی دست به ماوس و کیبرد بزنم ...

niniweblog.com

 البته همیشه تسلیم میشم .

niniweblog.com

 اما دیدم اینطوری نمیشه ...

و از نوشتن شیرین کاری هات جا می مونم ...

niniweblog.com

 تازه ... مجبورم آخر شب وبلاگنویسی کنم ...

به همین علت من ماجرا رو به بابایی تعریف کردم

که شکر پارمون نمیذاره وبلاگ بنویسم

niniweblog.com

 و بابایی تصمیم گرفت به خاطر حفظ عدالت

برای دختر نازش یه

ماوس و یه کیبرد جدید تهیه کنه ...

بگذریم که در کوتاهترین زمان تهیه شد ...

دیگه سوگلی بابایی هستی دیگه ...

حالا هر وقت که میخوام وبلاگ بنویسم ،

سیستم شما رو هم کنارم راه میندازم تا

بی خیال من شی ...

الان اوضاع بهتره  

و مامانی بهتر میتونه به

وبلاگنویسیش برسه...

niniweblog.com

رقابت ادامه داره ، اما مسالمت آمیزتر  شده ...

niniweblog.com

دنیا دنیا دوستت دارم ...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمد صدرا
16 تیر 91 0:54
خیلی دلخوش نباش دوروزدیگه میفهمه الکیه !