شیداشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

شیدا همه زندگی مامان و بابا ...

صدای تق تق دندون های شیدا جونم اومد ...

1391/4/11 18:23
نویسنده : مامان و بابا
1,146 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم :

 

 

" مرواردید های سفید و قشنگ "

دیروز دهم تیر ماه 1391 وقتی داشتی توی لیوان

آب می خوردی صدای تق تق دندونت که به لیوان

میخورد رو شنیدم . مروارید های قشنگت دارن در میان .

هر وقت که سفیدیشون رو ببینم ازت عکس

میگیرم و تو وبلاگت میذارم .

دوستت دارم مامانی ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرینا موفرفری
12 تیر 91 16:09
عزیزم دندون ناز و تازه مبارک.



خیلی ممنون .
مامان بهار
12 تیر 91 16:55
آخییی نی نی به این کوچولویی رفت مکه.... قبول باشه خاله... دوست داشتی به من هم سر بزن...
عمه شبنم
13 تیر 91 9:58
ای خدا برای همین هم شکر، عمه فدات شه که سر این دندونا انقدر اذیت شدی، وقتی در اومد خودم میکنمشون که تو رو اینقدر اذیت کردن، آذر فکرشو کن بعد از این همه وقت [

یه عمر زحمت بکش و تازه دندونات نیش بزنه ، اونوقت یکی بیاد و اونارم در بیاره .
آخه عمه : فکر کردی دوباره من چقدر دیگه باید تلاش کنم ؟