شیداشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

شیدا همه زندگی مامان و بابا ...

غذا خوردن شیدا ...

1391/1/14 22:47
نویسنده : مامان و بابا
923 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی :

شما اصلا غذا نمی خوری ، من و بابایی نگرانتیم . فقط دوست داری با ظرف غذا بازی کنی .

البته به غدای بزرگتر ها علاقه داری که نباید و زوده ...

ما هم مجبوریم از غذاهای خودمون بهت بدیم  ...

نوش جونت ...

برات عکس هایی میچینم که ببینی با سر و صورتت چه می کنی شاپرکم ...

 

 kl

" خوب شیه مجه ؟ دوشت دارم با ظرف غذام بازی کنم ... "

12

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آینده ( آرزو)
15 فروردین 91 13:23
وای وای چه عصبانی شده این فسقلی ...ببینش....عصبی نشو شیدا کوچولو
مامان آینده ( آرزو)
15 فروردین 91 18:29
عزیزم ...سلام منم ممنون که اومدی وبلاگم و نظرگذاشتی ... ولی من هنوز نی نی ندارم عزیزم .....ولی خیلی خوشحال شدم که اومدی ........
عمه شبنم
21 فروردین 91 11:58
قربون اون ریخت و پاش کردنت، فقط یه لحظه دلم برای مامان آذر سوخت که باید تو رو تمیز کنه ولی فکر کنم ارزشش رو داره، جیگرمی عسل.
مرتضی
6 اردیبهشت 91 17:17
سلام دوست عزیز ،بچه ی عزیز و دوست داشتنی داری انشا ء الله از زمینه سازان ظهور حضرت مهدی عجل الله بشه ،دوست دارم باهم تبادل لینک و برو بیا و اظهار نظر داشته باشیم،اگه موافقی و افتخار میدی منو با عنوان دوست آخرالزمانی یا بصیرت آخرالزمانی لینک بفرما و دوباره بفرما که شما رو با چه عنوانی لینک نمایم.امیدوارم موفق باشی ، همیشه و همیشه.