شیداشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

شیدا همه زندگی مامان و بابا ...

سرماخوردگی جون و دلمون ...

1390/12/26 22:15
نویسنده : مامان و بابا
852 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی :

 الان که دارم برات می نویسم خوابی ، بابایی بهت قطره هاتو داده و خوابیدی .

                         شلک های محدثه

٢ روزه سرفه میکنی . ما هم سرما خوردیم . اما بی حالی خودمون از یادمون رفته . چون تو یه

صدات گرفته و حوصله نداری.

 الهی قربونت برم . زود خوب شو .

 

       شلک های محدثه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نی نی سارا
26 اسفند 90 12:18
سلام عزیزم خوبی؟چه خبرا؟من مزاحم دوباره برگشتما!
عزیزم من یه فروشگاه صنایع دستی تو وبلاگم گذاشتم که خوشحال میشم حداقل بهمون سری بزنید و یه نگاهی به نمونه کارا بکنی
دوست دارم نظرتو راجع به کارام بدونم


سلام . من به وب شما سر زدم . کاراتون خیلی قشنگن . خسته نباشید .
حمیده
27 اسفند 90 15:00
سلام دوست خوبم نی نی امیدوارم زودتر خوب بشه و سالم و سلامت و خندان بشه وبلاگت و عکسهای نی نی تون خیلی قشنگه
مامان مانیا
12 فروردین 91 18:43
آخی چه دخملی